Prima pagină > blog, Diferite ..., Hobbyuri > Yahoo Messenger 10 !

Yahoo Messenger 10 !

Se pare ca cei de la Yahoo nu stau in urma si au scos un nou Yahoo Messenger ,o noua versiune …
Ce este diferit in aceasta versiune ?
1. Poti sa iti alegi limba in care sa intri pe mess.
1
2. Poti sa vezi statusurile prietenilor tai ,separat ….
2
3. Cand cineva isi schimba statusul iti apare jos ca si cum ar iesi sau ar intra cineva pe mess.
3
4. Fereastra de conversatie este din nou schimbata …
4
Download
CLIC aici pentru a DOWNLOADA Yahoo Messenger 10 !

Pentru a putea Downloada trebuie sa mergi jos in pagina ASTA si sa dai pe „click here [cu albastru]

Spune-ti aici parerea despre noul Yahoo Messenger !

  1. Denisa
    Iulie 8, 2009 la 9:07 am

    hmm.. interesant..😀
    Dar cred ca mi-ar lua ceva ‘acomodarea’ :)))

    • Iulie 8, 2009 la 9:44 pm

      Neee… e simplu ! E 80% = cu Yahoo Messenger 9 !
      Deci …🙂 Succes😀

  2. Gunf!r3
    Iulie 8, 2009 la 9:09 am

    ce rau esty:))….prima data ai uitat..sa tragi o linie peste id.:))

    • Iulie 8, 2009 la 9:44 pm

      Lasa :-j … ca nu intra Obama la mine pe blog ca sa ma adauge :)) …. sau ceva personalitate :> …

  3. Oany
    Iulie 8, 2009 la 10:21 pm

    am de ceva timp noua versiune si e ok:D…chiar imi place:D;)

  4. Iulie 8, 2009 la 10:25 pm

    Poti alege si limba romana ?🙂

    • Iulie 9, 2009 la 9:13 am

      Nu din pacate😦 … dar poti sa folosesti kitul ala lui Hy2rogen …🙂

  5. anyone
    Iulie 14, 2009 la 10:49 pm

    da` cum dai web de pe versinea asta?
    sau cum o dezinstalezi?
    p

    • Iulie 15, 2009 la 5:57 am

      Ca sa dai la cineva WEBul tau faci asa :
      Ii deschizi fereastra -> Actions [sus] -> More Actions -> Invite to view my WEBcam
      Succes !🙂 daca mai ai nelamuriri ,lasa aici !

  6. yomamen
    Iulie 24, 2009 la 2:01 am

    Frate cica yahoo messenger 10 , cum de nu a aparut si pe yahoo.com ?

    • Iulie 24, 2009 la 6:43 am

      Sincer sa fiu nu stiu ! dar poate hackerii nu au dormit si l-au raspandit pe internet !

  7. Iulie 25, 2009 la 11:23 pm

    facut de hackeri si raspandit pe mess😉,siteuri,skype,triluilu,prostii dastea😉

  8. crys
    Octombrie 14, 2009 la 7:00 am

    e messenger 10 beta lam gasit eu pe yahoo.com

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

