Liceu ! >:D<

Azi dupa ce am venit de la strand ud tot ,cand am ajuns acasa mi-a zis mama ca s-au postat pe NET repartizarea pentru liceu … a vazut la TV !
Cand intru AICI dau sus la Cauta si scriu numele meu numa vad ca scrie „Colegiul Andrei Muresanu Bistrita – Matematica – Informatica” …. Ce ai vrea sa vezi mai frumos de atata ? ;x
Cand am vazut am si intrat pe Ionut si Mihai si le-am zis vestea ! ;x ,si ca sa vezi si ei sunt la Mate-info tot la Andrei Muresanu ! ;x . Totul foarte frumos pana imi zice Ionut ca mai e si Dragos [din fost 8C] si cu Mircea [tot din fost 8C] cu noi in clasa … ;x
Asta a fost o zi de trei ori fericita pentru mine ! ;x .
1. Pentru ca am fost la strand si am facut baie ca un nebun
2. Pentru ca am intrat la prima optiune pusa de mine
3. Pentru ca am colegi din generala cu mine in liceu ! ;x

Tu ?unde ai intrat ? Iti pare rau ca ai intrat acolo unde esti ? Cum te simti ? Zi-mi si mie sa nu raman prost🙂

  1. Yaki
    Iulie 2, 2009 la 7:14 am

    CNLR mate-info…
    Si nu,nu imi pare rau.😀
    Ma simt….ciudat…si in acelasi timp bine…sau poate nu chiar asa de bine….oricum e greu de explicat cum ma simt…:))

  2. MoSulica
    Iulie 2, 2009 la 8:35 pm

    Foarte tare ma ema, poate o sa fim si colegi de clasa. Forza CNAM !

    • Iulie 3, 2009 la 5:06 am

      Noi 2 ? :O … cum sa nu ?
      Suntem printre ultimii pe pagina 2 :-” ,deci clar :))

  3. dan
    Iulie 3, 2009 la 3:41 am

    io zic ca e mai misto in electro : tocmai s’a renovat :X

    • Iulie 3, 2009 la 5:03 am

      Si Andreiu’ anu asta incepe ! :))
      Deci cine o sa lipseasca de la ore ? :> ZI !

  4. Sobo
    Iulie 5, 2009 la 11:23 pm

    Degeaba esti ultimu pe pagina.Daca ai luat note mici la Istorie/Geografie si Romana iar la mate ai luat nota mare,de fapt media te-a adus printe ultimii pe pagina,dar nu inseamna ca nu poti sa fi in prima clasa.Repartizarea la Mate Info se face dupa media la matematica.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

