Acasă > blog, Diferite ..., Funny, Hobbyuri, La scoala !, Viata Bate Filmu .... ! > Fernando De la Caransebes [pamflet – 8D] !

Fernando De la Caransebes [pamflet – 8D] !

Deci pana la urma am facut-o ! >:) , am pus videoclipul nostru pe Youtube ! asa de dragu scolii =))) . In videoclip apar : Eu , Marian , Cipri , Dani si Mihai … !

Totul este un pamflet ! si acest videoclip il vom lasa amintire urmasilor-urmasilor nostri ! =)) [numa sa mai tina YouTube pana atunci =))] Deci va doresc vedere placuta =)) … Aaa si inca ceva ! tine-te bine de scaun pentru ca este criminal ! =))

Pareri ?

  1. Mitza
    Iunie 23, 2009 la 8:21 am

    criminal :))

  2. Oany
    Iunie 23, 2009 la 8:27 am

    super tare clipu:)))

    e belea:))

    nu-ti sta rau deghizat in profa:)))=))))

  3. Teo
    Iunie 23, 2009 la 8:47 am

    o dat domnu:X e soper:X:X: imi place sfrasitu
    :))

    • Iunie 23, 2009 la 9:02 am

      Va multumesc eu in numele tuturor !
      Dupa acel clip ne gandeam sa ne facem o formatie sau ceva de genu … :))

  4. Miss X
    Iunie 24, 2009 la 8:41 pm

    bestialil0oooor :*:*:*:* .

  5. Iunie 24, 2009 la 8:45 pm

    Mai bine zis „vedetelor” !!! =))
    Avem nevoie si de niste sponsori🙂 ,sa facem un album !

  6. marian
    Iulie 8, 2009 la 8:43 am

    a iesit super vidioclipul…….am devenit vedete…:))))

    • Iulie 8, 2009 la 8:58 am

      Ma ti minte ce era in spatele clasei ? :)) atunci la filmare ? =)) vai .. nu cred ca voi mai avea asemenea colegi … :-<

      Bine ca e Birle cu mine in clasa :X

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

