Prima pagină > blog, Despre fete ., La scoala ! > Adio VIII- D !! :-<

Adio VIII- D !! :-<

Azi imi iau ADIO de la colegii mei ! totul sa terminat foarte repede !
Cu unii colegi ma stiu de 8 ani ,cu altii de 4ani ,iar altii de 3ani ! :-<
Totul a trecut foarte repede ! O sa imi aduc aminte cu drag de voi ! si sper sa uit toate clipele in care ne certam unii cu altii ,sper sa nu uit toate zilele in care eram toti cu zambetul pe buze ,radeam ,facem misto de profesori etc. !
Nu am sa uit pe nici unu din gn.5 ! Chiar si pe cei din A ,B si C🙂 . Toti mi-ati fost colegi buni ! Cu toti m-am inteles excelent ! Cu toti am facut de toate ! Am fost o familie mare !
Si sa nu uitam si profesorii care uneori ne cam enervau ,profesorii care uneori ne toceau nervii pe invatat ! Dar cel mai important cei 3 profesori tineri de la noi din scoala ! [Alexandra ,Alin si profa de romana !!! , Ionela]
NU AM SA VA UIT !!
Sper ca nici voi pe mine !
CIAO ! si sa stiti ca v-am iubit !

Si pentru sf. o melodie superba ! [da mai tare ca asa e melodia ,mai inceata] !

  1. Iunie 11, 2009 la 11:51 pm

    numi vine sa cred k sa terminat tot:(((((sper sa ne mai intalnim toti….o sa ramaneti mereu cei mai tari colegi..si uh in special ema:X…ai fost unul dintre cei mai dragi mie:X…va iubesk pe toti:X..:(((((

  2. Iunie 11, 2009 la 11:56 pm

    mda..vreau sa spun si eo..ca am fost suntem si vom ramane cea mai tare generatie din gene 5…mia facut placere sa va cunosc pe toti..si va multumesc ca miati fost alaturi tot timpu..o sa`mi fie dor de voi..de tot…da si sa nu uita…8 A ..sunteti cei mai tari…nu o sa va uit niciodata..si pe toti din scoala…o sa`mi fie dor de tote nebuniile facute in scoala…Adio 8 A…B C Si D…Adio Generala..Adio Gene 5…Succes Mai Departe TuTuror

  3. Andreea
    Iunie 14, 2009 la 7:32 am

    Mie de fiecare daca cand imi amintesc de generala imi dau lacrimile!
    Eu parca nu mai sunt aceiashi…ceva din mine a murit![:-<]
    Va vreau inapoi! [:(]

    • Iunie 14, 2009 la 8:42 am

      Toti ne vrem unul pe altul inapoi !!😦

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

