Acasă > blog, Hobbyuri, Muzica > Nume de Emisiune !

Nume de Emisiune !

Salut ! nu am scris demult pe blog deoarece nu am avut chef si timp … aaa si sa nu uitam de idei ! :)) ,chiar nu am avut !
Acum 4seri am primit o invitatie sa fiu DJ la un radio din Topoloveni parca … un oras din Romania ! radioul merge destul de bine ! Mereu sunt cate 10 ascultatori … poate chiar si mai multi !
Pentru un radio pe net e excelent din partea mea !
Si eu m-am gandit ca sa fac o emisiune gen Partydul KissFM ! adica muzica house si dinalea ! ;x . Dar nu stiu un nume pentru aceasta emisiune a mea ! Daca ai ceva idei spune-mi si mie aici ! nu strica😀
Poate in aceasta seara voi intra si eu in emisie ! :)) , sa ma ascultati :> . !! va fi o emisiune cu mesaje … sau mai bine zis dedicatii pe mess. !
Voi face un ID pentru aceasta … daca voi fi luat desigur !

  1. Desdemona
    Iunie 10, 2009 la 3:49 am

    Yahoo hour?😀

  2. Denisa
    Iunie 10, 2009 la 3:59 am

    De exemplu, daca emisiunea ar dura o ora.. „Clubbin’ Hour” :X ce zici?.. Daca nu-ti place, e ok.. O s-o ascult indiferent de numele pe care-l alegi ;))))

    • Iunie 10, 2009 la 4:06 am

      Denisa !! te iubesc ! >:D<
      E ceva foarte tare si original ! ;x mersi mult !
      DAR astept mai multe proponeri !!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

