Prima pagină > Diferite ... > Luna sau Pamantul ?

Luna sau Pamantul ?

Am gasit pe net o poza care credeam ca e facuta pe luna😐 dar nu e luna😦 ,e ROMANIA !!! Pacat de noi😦
luna
Ce ziceti ? Ce ar trebui sa faca aia care dorm in Parlament ? :))) care e singura solutie ?🙂

  1. Gunf!r3
    Iunie 5, 2009 la 7:23 am

    am mers pe drumuri si mai bune..:)))

  2. Denisa
    Iunie 5, 2009 la 7:23 am

    Prea tare :))

  3. ginghis
    Iunie 5, 2009 la 8:13 am

    bine ca nu ii la noi in judet :))

  4. Andreea
    Iunie 5, 2009 la 8:52 am

    DATZII IN JUDECATA!
    TRAIASCA AMERICA![:))]

    • Iunie 6, 2009 la 12:04 am

      =))ce tot ai cu America ? :))
      Si ieri la sc. „Traiasca America” =))

  5. Teo
    Iunie 6, 2009 la 12:14 am

    EEE
    de la film striga deee:)))!:)) crek:)) de la twilight cand aplaudau aia si striga andreea Hai ROmania !:)))) tare poza:>

  6. Teo
    Iunie 6, 2009 la 8:06 am

    eu zic k e Luna!

    • Iunie 6, 2009 la 8:08 am

      Esti pe aproape ! : E ROMANIA !!😮

  7. Samuel Drake
    Iunie 7, 2009 la 9:58 pm

    Pai poate aia din Parlament is lunatici ca nu stiu cum altcumva ar putea arata Romania asa

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

