Prima pagină > Despre fete . > Cum se bat 2 fete !

Cum se bat 2 fete !

Am ramas😐 ,masca😐 . Aia de jos zici ca era animal😮

  1. Desdemona
    Iunie 6, 2009 la 3:37 am

    Omg! cum sa faci asa ceva?:| Exmatriculate ar trebui.. si facut dosar penal…nu e posibil asa ceva..

  2. Teo
    Iunie 6, 2009 la 8:06 am

    mama ce io dat la aia :O:O:O:O:O..
    Bravo TU!!:))

  3. Sobo
    Iunie 7, 2009 la 9:28 am

    Teo…imi pare rau,dar nici in gluma nu as lasa un comment ca si al tau.Frate,ce sa mai,nici baieti n-am vazut sa se bata asa.Eu as pusca-o pe aia fara nicio remuscare!Direct.

  4. m1dst1k;x
    Iunie 10, 2009 la 2:35 am

    wa ce tare nu am mai vaz asa nici intre baieti :))

  5. Iunie 14, 2009 la 9:16 am

    E cam brutal ! dar merge !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

