Sala

Ieri am inceput sa ma duc din nou la sala ;x . Aceasta zi am asteptat-o de mult ! . M-am lasat din Aprilie … pentru ca am avut tezele alea stupide😐 .Asa ca de ieri reincep din nou ! ;x .
Am facut din august 2008 pana in 20septembrie 2008 … [atunci m-am lasat pentru ca erau iar tezele =)) ]
Apoi din Ianuarie 2009 pana in aprilie 2009 … [teze 8-| ]
Acum din nou ;x . Deci am ceva cunostinte de antrenor …
Daca ai nevoie de niste sfaturi ,te rog sa imi lasi aici intrebarea si eu in cel mai scurt timp am sa iti raspund !

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

