Acasă > SEX -18+ > Cat de fidel sau fidela esti ?!

Cat de fidel sau fidela esti ?!

Am gasit din nou pe http://www.extreamportal.com ceva superb !
Fa acest test si vezi ce iti iese !

╔═══════╗
Start 1
╚═══════╝
Langa tine in autobuz sta un baiat/o fata foarte dragut/a …
– Il/o privesc drept in ochi si ii fac un compliment despre cat de bine arata . [Mergi la 10]
– Si ce daca ? Privesc in continuare pe geam . [Mergi la 6]

╔═══════╗
2
╚═══════╝
Un baiat/o fata necunoscut/a te invita la el/ea acasa. Accepti ?
– In niciun caz. Nici nu il/o cunosc . [Megi la 8]
– Nu spun „nu” … Sunt foarte curios/curioasa ce are de oferit! [Mergi la 5]

╔═══════╗
3
╚═══════╝
Primesti un sms misterios. Cum reactionezi ?
– Curios/curioasa cum sunt, ii scriu imediat inapoi . [Mergi la 5]
– Ce inseamna asta? Nu ma las prins/a in asemenea joculete. [Mergi la 7]

╔═══════╗
4
╚═══════╝
Prietenul unei prietene se saruta cu alta fata. Ii povestesc prietenei ?
– Normal! Trebuie sa se desparta imediat de nesimtitul ala ! [Mergi la 3]
– Mai bine nu. Nu vreau sa ma amestec si, in afara de asta, atata timp cat nu se intampla mai mult, nu mi se pare ca a facut ceva rau. [Mergi la 5]

╔═══════╗
5
╚═══════╝
Esti surprins/a doar in lenjerie intima …
– Nu ma deranjeazal. N-am nimic de ascuns. [Mergi la 7]
– Oh, nu! Ma inrosesc si ma imbrac rapid ! [Mergi la 9]

╔═══════╗
6
╚═══════╝
Ai saruta un baiat/o fata chiar daca nu sunteti impreuna ?
– Nu, am nevoie de mai mult. [Mergi la 3]
– Clar! Nu-i nimic rau in asta . [Mergi la 2]

╔═══════╗
7
╚═══════╝
Ai telefonul plin de numere necunoscute ?
– Desigur! Memorez fiecare numar pe care-l primesc ! [mergi la 9]
– In agenda mea exista doar contactele prietenilor cei mai apropiati . [Mergi la C]

╔═══════╗
8
╚═══════╝
Mergi la disco. Ce faci prima data ?
– Ma duc in mijlocul ringului si sper sa danseze cineva cu mine. [Mergi la 5]
– Ma ascund intr-un colt si ii scriu sms prietenului meu/prietenei mele ca imi lipseste. [Mergi la 3]

╔═══════╗
9
╚═══════╝
Esti intr-o relatie, dar intalnesti persoana visurilor tale, ce faci ?
– E imposibil asa ceva, pentru ca mi-am gasit deja perechea visurilor mele. Altfel n-as mai fi inceput aceasta relatie. [Mergi la A]
– Trebuie sa profit de aceasta sansa. Ma despart de prietenul meu/prietena mea actual/a si incerc sa cunosc mai bine acea persoana. [Mergi la B]

╔═══════╗
10
╚═══════╝
O fata/un baiat se holbeaza la tine intruna…
– N-o/nu-l bag in seama ! [Mergi la 4]
– Oare imi vrea numarul de telefon? Merg sa o/il intreb ! [Mergi la 8]

╔═══════╗
A 100%
╚═══════╝
Ai un suflet sincer, la fel ca Beyoncé. Indiferent pe cine ai intalni, inima ta n-ar bate decat pentru cel/cea cu care esti acum. Cool! Dar uneori un flirt nu strica nimanui si face bine increderii in sine!
╔═══════╗
B 50%
╚═══════╝
Daca intalnesti o persoana hot, atunci nu prea te poti abtine sa nu flirttezi. Dar la fel ca Ashlee Simpson, nu uiti ca te asteapta cineva acasa. Iti cunosti limitele foarte bine si stii cat e permis sa faci. Bravo !
╔═══════╗
C 0%
╚═══════╝
La fel ca Lindsay Lohan, iti schimbi iubitii si iubitele ca pe sosete. Te joci cu ei/ele dupa placul tau… dar ar trebui sa fii atent/a si la reputatia ta. Sa nu te trezesti la final ca nu te mai vrea nimeni .

Mie mia iesit B-ul !

  1. Teo
    Iunie 2, 2009 la 1:23 am

    100% tare;)) mi se potriveste

  2. mitzabn
    Iunie 2, 2009 la 2:33 am

    0%

  3. Andreea
    Iunie 2, 2009 la 7:03 am

    0% la suta da asta ii mincinos!

    • Iunie 2, 2009 la 7:15 am

      :)) ,cum sa fie mincinos ? :))

  4. Andreea
    Iunie 2, 2009 la 7:42 am

    Foarte bine…ce ii asha greu sa te minta? spune lucrui care nu sunt adevarate! [:))]

  5. Samuel Drake
    Iunie 5, 2009 la 1:07 am

    0% total de acord cu Andreea

  6. Oany
    Iunie 6, 2009 la 3:17 am

    50% thare:))

  7. Iulie 27, 2009 la 8:54 pm

    io cred ca acest test este o porcarie dar in fine nu-mi pasa ce rezultat am si de cea ce zic alti !!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

