Prima pagină > SEX -18+ > Un defect al femei !

Un defect al femei !

Am gasit pe YouTube un defect pe care il au femeile !
Vizionare placuta !🙂

Pareri ? :>

Categorii:SEX -18+
  1. Gunf!r3
    Iunie 1, 2009 la 7:19 am

    CORECT….

  2. Andreea
    Iunie 1, 2009 la 7:19 am

    da ii Adevarat!

  3. Gunf!r3
    Iunie 1, 2009 la 7:33 am

    ee..acuma singuru.. ar mai fi..:-”

    Defectul femeilor – sunt posesive ,incearca sa l schimbe pe cel de linga ea si mai ales sunt foarte credule naive atunci cind se indragostesc nu mai gindesc rational si mai ales nu se apreciaza la adevarata lor valoare,nu pun pret pe faptul ca sunt UNICE.pupici dulci prietena mea .asta e parerea mea.

  4. Gunf!r3
    Iunie 1, 2009 la 7:34 am

    citat…de la o fata desteapta..:))

    „poate k suntem ptrea stresante .. il sunam tot timpul .. vorbim prea mult la telefon .. stam prea mult in fata oglinzii inainte sa plakm undeva .. il stresam mereu cu fitele noastre .. ¨WAI iubi .. nu k m-am ingrasat ?… sau . ce grasa sunt ! ( si tipa respectiva avea 50 d kg ) .. cu cumparaturile. cand il taram prin magazine dupa noi ..”

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

