Prima pagină > blog > Intrebare pentru cititori

Intrebare pentru cititori

Ce ai vrea sa apara pe blog ? Ce fel de articole ? Despre ce ? Ceva interesant … Un fel de bazar [magazin] ? Ce ai vrei ?
Spune-mi si eu o sa postez ! [Bineinteles ,daca imi convine!]

Categorii:blog Etichete:, , , , ,
  1. dan
    Mai 31, 2009 la 1:14 am

    despre filme si evenimente mondene😛

    • Mai 31, 2009 la 1:15 am

      O idee destul de tare !
      O sa ma gandesc si te anunt pe mess.

  2. Teo
    Mai 31, 2009 la 2:08 am

    despre sex…

    • Mai 31, 2009 la 2:21 am

      Daca te ocupi tu de sex ,te las :)))

  3. Andreea
    Mai 31, 2009 la 6:52 am

    pai Ema…la faza cu sexu! Tu neai intrebat ce am vrea sa apara….shi daca potzi shi itzi vonvine o sa pui pe blog….deci nu Teo trebuie sa se ocupe cu sexu! asha mai bine pune intrebarile .. „Daca vrei ceva anume pe blog cauta, dami shi eu am sa pun?” ceva de genu!
    Intzelegi?

    • Mai 31, 2009 la 7:56 am

      🙂 Foarte clar !🙂
      Dar eu m-am referit ca daca poti sa ma ajuti tu cu posturile … adica eu sa iti dau acces sa poti sa postezi la mine pe blog🙂

  4. Gunf!r3
    Mai 31, 2009 la 7:07 am

    o ajut si io….

    • Mai 31, 2009 la 7:57 am

      Lasa ca o sa ma ocup eu de aceasta tema !🙂
      Chiar acum am sa fac un post !

  5. Teo
    Iunie 2, 2009 la 12:09 am

    =)) :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

