Prima pagină > Hobbyuri > Banchetul insfarsit !

Banchetul insfarsit !

In seara asta am banchetul !
Se va tine la Restaurant Bistrita din orasul meu natal !
Voi reveni cu un EDIT cu explicatii cum a fost !🙂

EDIT
Deci aseara a fost cea mai tare petrecere la care am participat ! Dans pana mi-au puscat picioarele ! Am dansat cu cine am prins [fete].
M-am inscris si eu la Mister pana la urma !
Prima proba a fost sa ne prezentam .
A doua proba de dans unde a fost cel mai tare !:x
Te iubesc Andreea ! :* ,fara tine nu reuseam ! :* tu ai castigat MISS-ul din partea mea !
Iar a 3-a proba a fost sa raspundem la niste intrebari … mie mi-a venit „Ce metoda ai folosit la scoala pentru a copia” si raspunsul a fost „Mi-am scris pe o hartiuta mica niste date mai importante si am ascunso in adidas” =)) .
Si cand juriul a decis cine a fost MISS si MISTER 2009 ,tot faceam pe mine de emotii =))
„MISTERUL acestei seri este EMANUEL !!!! felicitari !!!”
Deci nu imi venea sa cred ca eu am iesit !
Dupa 1 minut de aplauze si dinalea … „MISS este DIANA !!! felicitari !!!” Diana fiind colega mea de banca ;x .

II MULTUMESC LUI ANDREEA SABAU CA MA AJUTAT SA CASTIG !! LA PROBA DE DANS EA MA AJUTAT CEL MAI MULT !

TE iubesC :*
Dupa ce s-a terminat MISS si MISTER ,nici nu am mai mancat !
Direct la dans cu mine ! ;x .
Am luat un marcker de la DJ si m-am dus prin sala ca sa imi semneze prietenii camasa ! ;x .
Si ghiciti cine a semnat prima data ! normal ca Andreea :* .
Dupa ce sa terminat petrecerea la Restaurant ne-am dus prin ploaie pana in Infinity ! ;x . Am stat acolo pana la 1 . Am dansat si acolo de mam rupt !

DECI INTR-UN CUVANT IUBESC COLEGII MEI SI PE PROFESORII CARE M-AU VOTAT !!!

Pareri ? :>
POZE CU CAMASA CEA SEMNATA !
1
2

Ultimate EDIT !!!
Azi mi-a facut Copiluta mea [:x] o poza de care nici nu am stiut … + a si editat-o😡
superb ! te iubesc Andreea

  1. Andreea
    Mai 28, 2009 la 10:32 pm

    Ai fost cel mai tare[:X:X:x]

    Shi nai pt ce…dar nu eu team ajutat[:p]
    Multzumesc[:”>]
    shi eu te iubesc[:X:X:X:X:X::Xx]
    shi pe bune ca a fost cea mai tare seara[:X:X:X:] chiar daca au fost shi unele defectziiii…nu putea sa fie perfecta[:-„][:X:X:]

    • Mai 28, 2009 la 10:36 pm

      Atunci daca nu tu mai ajutat atunci cine m-a condus la vals ? :-w :”>

  2. Mai 28, 2009 la 10:41 pm

    A fost cel mai tare banchet:x..ati fost ce`i mai tari..va iubesk:X:X:..:*:*:*

  3. Gunf!r3
    Mai 28, 2009 la 10:41 pm

    nu fi suparata Andreea…k nu o fo nuj ce in Ynf..:-@..

  4. Diana
    Mai 28, 2009 la 10:55 pm

    pfuai`Misteru`meu:))CIne`s cei mai tari??:> ia zi :X

    • Mai 28, 2009 la 11:03 pm

      Printesa mea ! >:D< noi 2 ,numai noi 2 :))

  5. marian
    Mai 28, 2009 la 11:02 pm

    bravo ema….ai fost cel mai tare

    • Mai 28, 2009 la 11:03 pm

      Thx. :”> !
      Toti am fost tari mai Mariane !

  6. Cipriano
    Mai 28, 2009 la 11:33 pm

    o murit totzi dushmani aseara:P

  7. Gunf!r3
    Mai 29, 2009 la 6:47 am

    =))… la totz n’era uda camesa’n spate…:))

    • Mai 29, 2009 la 7:22 am

      Vai Briciule ! =))))
      Aia e vorba lui Briciu din cls. de la mine =)))
      Camesa =))

  8. flavia
    Mai 29, 2009 la 7:14 am

    a fost foarte tare……..:X

    • Mai 29, 2009 la 7:23 am

      Ma bucur ca va placut !!!

      Cinei tare ,vrei sa sti ?
      Hai cu noi la genecinci ! =)))

  9. malina
    Iunie 2, 2009 la 12:41 am

    cel mai tare banchet!

  10. Diana
    Octombrie 23, 2009 la 6:02 am

    Emaaa sterge pozele elea 2 fa bine !!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

