Prima pagină > Funny > Intrebari banale ! :|

Intrebari banale ! :|

Am 2 intrebari pentru voi !
1. Pe o strada pustie [unde nu umbla nici un om ,nici o masina nimic] este un caine flamand . Langa el este mancare sanatoasa si apa buna de baut! De ce moare cainele ?? =))))

2. Ce fel de copaci sunt in fiecare padure ??

Astept raspunsurile tale ! :))))

RASPUNSURI !!!
1. Cainele are botnita !
2. Copacii sunt strambi =))

  1. Andreea
    Mai 19, 2009 la 7:44 am

    1. De lene!
    2. In functzie de ce ii padurea ii shi copacu![:))]

    • yaho0bn
      Mai 19, 2009 la 7:47 am

      E un caine voinic .. adica era
      La 2 orice fel de padure !

      RASPUNSURILE LE DAU MAINE ! !! =))

  2. Gunf!r3
    Mai 19, 2009 la 7:44 am

    1-de batranetze

    2-mari

    • yaho0bn
      Mai 19, 2009 la 7:45 am

      Cainele e tanar !
      Si la 2 nu e corect !

  3. mihai
    Mai 19, 2009 la 7:45 am

    1. de plictiseala :))
    2.de tot felu:-/

  4. anonim
    Mai 19, 2009 la 8:23 am

    1.de bucurie
    2.cu crengi

    • yaho0bn
      Mai 20, 2009 la 1:20 am

      Nu ! nimeni nu a raspuns corect !!!!

      1. Cainele avea botnita =))
      2. Copaci strambi :))))

  5. dan
    Mai 21, 2009 la 3:17 am

    1.de gripa… porcina
    2.in padure nu mor cainii cand vor caii

  6. Denisa
    Iunie 5, 2009 la 7:46 am

    1… de siguratate :-s :))
    2. in functie de padure.. ;))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

