Prima pagină > Hobbyuri > Un nou Proiect

Un nou Proiect

TRAIASCA YOUTUBE ! ;x si internetul ! ;x …
Azi am gasit pe net un clip super tare ! ;x si am inceput sa imi fac si eu la imprimanta !
Cu poza aia cu mine din album ! ;x
Dupa ce se termina o sa fac cateva poze pentru ca sa vedeti si voi ;xEDIT
Am terminat insfarsit🙂
POZA :
2
Pareri despre aceasta „mica” opera ? :>

  1. Oany
    Mai 17, 2009 la 6:47 am

    super thare:X:X:X

  2. Andreea
    Mai 17, 2009 la 7:19 am

    [:O] cum ai facut?
    eu am dalbou facut gata…e mai micutz..da nui nimik…ca am shi o glinda shi ii ca shi un talbou cu mine..ca tota ziua sunt in ea[:))]

  3. k3vyn
    Mai 18, 2009 la 4:52 am

    trea sa bagi si niste culoare’n el…..;):P tare!

    • yaho0bn
      Mai 18, 2009 la 7:11 am

      Daca imi dai tu tus pentru imprimanta color si dinala bag !🙂

  4. Teo
    Mai 18, 2009 la 5:17 am

    bine am ema:)) asta nui nuj ce era…de stiut k poti sa iti scoti asa:)) da`o naibi

    scz de exprimare:))!

  5. Rebecca
    Iunie 23, 2009 la 10:23 am

    ce faina ii mai ema…tare de tot! [nici numa asteptam la mai putin din partea ta!]

    pupici :*

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

