Prima pagină > La scoala ! > Nota teza romana ,barem la mate !

Nota teza romana ,barem la mate !

Deci sunt fericit de numa numa :)) :X
Am luat la romana 7.65😡 adica 8 . >:D<
Am gasit pe net si baremul !!! La matematica
CLICK AICI PENTRU DOWNLOAD !
Pentru a deschide baremul ai nevoie de ADOBE READER !!!
Tu ce nota ai luat la romana ?? :>

Categorii:La scoala ! Etichete:, , , , ,
  1. D@r!u$
    Mai 13, 2009 la 1:54 am

    si io am luat 7.55 la romana si is mai fericit ca tine;)

  2. k
    Mai 13, 2009 la 2:50 am

    no bv ma! eo’ am luat mai mult! :))

  3. mihai
    Mai 13, 2009 la 6:19 am

    7.5…ii destul de bun..:)

  4. Mai 15, 2009 la 5:12 am

    9,40 :-((
    cat ghinion poti sa ai sa ratezi Nirvana cu o zecime?!?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

