Prima pagină > Serile in care ies ! > Ziua de azi :)

Ziua de azi :)

Azi mam trezit pe la 11 ,am facut curat prin casa ,am iesit afara cu Silviu ,Mihai ,fratimio … [nu am mai mers sa imi iau haine🙂 ,ma duc maine].
Am plecat in sus la blocurile alea noi si am inceput sa facem curat pe un loc unde a fost o cladire …sa avem si noi loc de fotbal🙂 .Am facut curat pe jumatate dupa care am plecat in jos ,mam inschimbat si am plecat in oras :d
Mam dus la DeeDee acasa ,unde a venit si Teo . L-am sunat pe Gunfire sa ne intalnim undeva sa mergem toti 4🙂 .
Am luat un Kurtoscolac ,o punga de seminte si un suc …🙂 Aaaa,si niste servetele … :-< ,dar nu zic de ce pentru ca apoi poate cineva isi aduce aminte de cineva si …. :-j ,las.
NEam plimbat prin parcu mare ,apoi neam dus in Eminescu si am stat pe o banca .
NEam despartit pe la Liviu Rebreanu si eu mam dus cu fetele acasa ca sa imi recuperez bicicleta din scara de la DeeDee din scara🙂 .
Am venit acasa si mam plictisit😐
Abia astept sa mai ies cu Teo si Dee🙂 ,Gunfire :))

  1. Gunf!r3
    Mai 9, 2009 la 8:56 am

    si io..>:D<…un beep…si iesim.:*

  2. Teo
    Mai 9, 2009 la 9:09 am

    nai zis nic de tudor ma=))

    • yaho0bn
      Mai 9, 2009 la 9:11 am

      Uitasi … :”>
      Ionut a venit cu un pretin dea lui ,Tudor ,de treba si el ,dar la inceput cam rusinos :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

