Acasă > Hobbyuri, Serile in care ies ! > Seara perfecta :)

Seara perfecta :)

Aseara ,2mai 2009 am fost la bloc😡 . Am plecat de la mine de acasa cu tata ,Adi si Darius .
Darius a venit la mine pentru ca a fost pe gratis la piscina la Sriner [alta poveste =)) ] …
Dupa ce neam dat pe furie ,am mancat niste gratare neam suit in Dacia lui tata si am plecat la bloc la mine😡 ,unde stateam inainte🙂 .
Am ajuns acolo pe la vreo 7-8 si am plecat pe la 11:45 .
Am luat niste bere ,o butelie de vin si am baut si neam uitat la meci😡 ;ca baietii nu ? :))

  1. Mai 5, 2009 la 6:56 pm

    si de mine nu zici nimic ma ? :))

    • yaho0bn
      Mai 6, 2009 la 2:06 pm

      Pai da ! au fost si pretinii mei de la bloc pe la mine si neam dat pe furie😡 …
      Mitza a facut plinu :D:X

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

