Prima pagină > La scoala ! > Necaz ! :)

Necaz ! :)

E necaz mare ! 🙂 ,nu cred ca numai pentru mine ci si pentru voi !
Vin tezel ,mancalear cainii ! Mie imi place scoala cum ii place la un caine lantul 😐 .
In 5 mai avem prima teza la „Romana” .Acolo daca ne da sa descriem pe vreun personaj din Comedie [O scrisoare pierduta] nu o sa stiu aproape nimic ,deoarece nu am inteles nimic din ce nea zis diriga …
In 13 mai avem a 2-a teza la „Mate” .Acolo hai ca mai stiu ceva pentru ca imi place matematica ,mai mult decat romana si geografia !
In 21 mai avem a 3-a teza la „Geografie / Istorie” .Acolo stiu ceva ,de un 8 e bine 😡 ,foarte bine 🙂 .
Intrun fel astept sa vina odata tezele astea pentru ca asa scap mai repede …

Voi ? ce stiti la teze ? :-/

  1. Aprilie 22, 2009 la 6:41 pm

    Am colegi pe care ma pot baza , asa ca nu-mi probleme…
    Daca se fac zgarciti , am fitzuica salvatoare de rezerva , care o ascund discret ! 🙂

  2. Oany
    Aprilie 23, 2009 la 7:53 am

    stai linistit k o sa te descurci:D….la romana nu cred k o sa ai probleme…adik mie mi s-a parut ok teza la romana pe sem 2:D, si la geogra super simplu:D

    • yaho0bn
      Aprilie 23, 2009 la 12:08 pm

      Asa sa fie cum zici tu !:)

  3. Teo
    Aprilie 23, 2009 la 12:33 pm

    hmm la romana o sa`ti fie greu pentru ca ai greseli de ortografie:))…..

    hai ca glumeam..stiu scuza te grabeai;))

  4. Aprilie 23, 2009 la 12:41 pm

    E mai bine sa vina ca scapam de toate dupa teze.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

