Prima pagină > Serile in care ies ! > Ziua de azi :) !

Ziua de azi :) !

Azi [21.04.2009] .
– am fost la scoala de la 7jumate
– am venit de la scoala ,unde a fost plictiseala de numa numa … bine ca am facut macar mate =))) , pe la 12juma.
– am ajuns acasa si am plecat in padure cu familia mea si cu familia lui Mihai ,vecinu meu. Am stat de la 1 pana la 4juma.
– dupa ce am ajuns din padure ,ne-am adunat toti 8 la Mihai pe terasa si a facut maicasa de mancare😡 .
– eu tot mergeam cu furia la magazin dupa paine ,seminte …
– dupa ce am mancat la Mihai am iesit „in sat” cu furia . A venit si Carmen ,vecina, Tania , Bianca si Alexandra :-@ .😀
– acum 5minute am intrat in casa si am inceput sa postez pe blog …
CIAO !

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

