Acasă > Hobbyuri > Hristos a Inviat !

Hristos a Inviat !

In primul rand HRISTOS a Inviat !🙂 .
Iti doresc tie si familiei tale sarbatori fericite alaturi de cei dragi !

Azi m-am trezit pe la 10 si am plecat la Biserica cu costumul meu cel nou😡 .Am stat la Biserica pana la 12 ,am primit de la parinte un pahar cu vin rosu facut de casa😡 .
Am venit de la Biserica acasa si m-am pus pe terasa putin la soare🙂 .
Acum ma duc la Aika sa ii dau putina apa si apoi sa mananc de amiaza !
Un week-end placut in continuare !

Categorii:Hobbyuri Etichete:, , , , ,
  1. Aprilie 20, 2009 la 7:55 am

    Adevarat a inviat !😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

