Prima pagină > Serile in care ies ! > Ziua de azi [16.04.2009]

Ziua de azi [16.04.2009]

Ziua de azi nu a fost ca oricare alta ,deoarece m-am trezit la ora 12:05🙂 .Am mancat ,am facut putina plaja la mine pe terasa ,am facut ceva teme x( .
Apoi am lenevit la laptop ,am plecat la Biserica de la 19:00 la 20:10 .
Tata mi-a adus benzina la furie si i-am dat in blana :)) .Am dus pe toata strada pana cand a iesit un om nebun din casa si a inceput sa urle la noi ca de obicei😐 .
Ne-am jucat „Baza” vreo 8 baieti , si 2 fete :)) .
Pana la urma am ramas numai 4 baieti si 1 fata🙂 ,restu sau „tirat” in casa .

  1. Aprilie 17, 2009 la 8:54 am

    Tu in fiecare zi te trezesti la 12:05 ?😀

  2. yaho0bn
    Aprilie 17, 2009 la 9:13 am

    Nu chiar :”> ,de ex. azi mam trezit la 11:00 :))

  3. Teo
    Aprilie 18, 2009 la 11:30 am

    baza=)) cu fetele??
    au rezistat:))??

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

