Prima pagină > Hobbyuri > Gradina mea si casa mea !

Gradina mea si casa mea !

Azi am facut cateva poze la casa si la gradina … si tot odata si la ciresul care a facut cei mai multi muguri ! .
1 .Ciresul
2.Camera mea vazuta de jos + terasa
3.Spatele casei
4.Viitorul gazon ! [unghi1]
5.Viitorul gazon ! [unghi2]
Mai tarziu voi face poze si din fata … + curtea mica din fata :)) cu flori🙂 CIAO !
REVIN CU EDIT !!!

Categorii:Hobbyuri Etichete:, , , , , , ,
  1. Aprilie 16, 2009 la 6:36 pm

    Destul de frumusica…Pentru o familie e foarte buna !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

