Acasă > Serile in care ies ! > Seara de 14.04.2009 !

Seara de 14.04.2009 !

Buna seara !

Si in aceasta seara am jucat „Ascunsa” dar nu a fost la fel de palpitant …

Silviu cu sorasa a plecat in casa ,Roxana nu a venit numai mai tarziu ,iar Tania tot vorbea la telefon cu un cocalar !:| .

Am jucat ceva dar nu ca si ieri seara :(  . Am gasit o noua ascunzatoare :)) ,sub scarile vecinului🙂 , e destul de incomod dar destul de bine puse🙂 .

Dupa ce ne-am plictisit de „Ascunsa” am stat pe bordura la o vorba🙂 , mai mult ne prosteam . Cam asta a fost in aceasta seara ,plictiseala si iar plictiseala !

Astept sa vina Mihai din Germania ,pt. ca macar cu el mai rad si am cu cine sa merg la sala😐 .

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

