Prima pagină > Serile in care ies ! > Motocicleta idioata !

Motocicleta idioata !

Dupa vreo 10 deschideri de carburator la ea a mers insfarsit !

Azi cand am mai facut o tura ,cand sa ajung in capatul strazii ,ca sa vezi .. mi-a murit motorul !😦 . Benzina am ,bujia ii da curent ,dar 10000% e din nou de la carburator … Probabil e mizerie pe fundul rezervorului si tot trage mizeria pe furtun pana in carburator si se infunda din nou …

Apropo … eu o supra numesc Furia alba😕 . Merge cand e curat carburatoru dar in rest … numa sa te pis* pe ea e bine :)) .

Am zis ca renunt si il sun pe Freddy [proprietarul] sa vina dupa ea sa si-o fut* .Si redevin pietonul vechi :)) .
Poza asemanatoare ei : CLICK

  1. dan
    Aprilie 14, 2009 la 2:15 pm

    dao ma in coace ca am loc in beci ce sa stea la tine in curte … ocupa loc degeaba…
    pui si tu gazon mai mult

  2. Vecinaaa.:x( Camy)
    Aprilie 14, 2009 la 2:35 pm

    Miee imi place cum merge.:))

    I buna rau.:>:))

    O vinzi.:>:))
    Nu cred..!:))

    Nu te lasa astia de pe strada.:))

    • yaho0bn
      Aprilie 14, 2009 la 2:37 pm

      Nu o vind, o sa o duc la locul ei🙂
      In seara asta o sa il desfac pentru ultima oara ! pentru tine :)) ca sa te mai duc o data si gata🙂

  3. Diana
    Aprilie 14, 2009 la 8:12 pm

    de`amar:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

