Prima pagină > Serile in care ies ! > Seara de 13.04.2009

Seara de 13.04.2009

In seara asta am iesit afara cu fetele din vecini si inca cativa baieti si am jucat „Ascunsa” ,asa ca pe vremuri :)) .
La inceput ma ascundeam pe la umbra si totusi nu ma gesea …🙂 .Dar cam pe la sfarsit am gasit o ascunzatoare de nota 11 :)) . O casa din vecini nu e gata ,e construita dar nu de tot … numai asa in caramida [rosu] .
Prima data am stat jos ,la parter ,dupa care am gasit o scara si mam urcat sus cu pretinul meu Silviu🙂 . Apoi am gasit alta metoda ca sa urcam sus in pod :)) .
Am urcat si de acolo nimeni nu ne vedea ,absolut deloc !
Tot asa cateva ture dupa care neam plictisit de casa respectiva si neam ascuns din nou in umbra🙂 .
Bianca ,o vecina ,sia lucsat glezna si a plecat in casa ,dupa care inca 3 persoane au plecat si ele :-?? .
Am gasit o Dacie mai veche care din fericire nu mai o folosea nimeni si care mai avea benzina in rezervor . Am luat o sticla si am bagat benzina in sticla si sia bagato Silviu in scooter🙂 ; Numai vreo 2 Litri ! :)) .
Cam asta a fost ! Daca ti sa parut interesant lasa un comentariu !!

  1. ah`
    Aprilie 13, 2009 la 7:57 pm

    🙂 nu prea ai commentarii .. totusi interesant mi`e dor de acele vremuri

    • yaho0bn
      Aprilie 13, 2009 la 8:05 pm

      Pai azi lam deschis …. poti sa mai lasi :)) o sa mai public in el🙂

  2. Diana
    Aprilie 13, 2009 la 8:09 pm

    Si mie mi dor de o -Ascunsa- 8-> :X .. da`ii fain acolo la tine,imi place..abea astept sa fie gata gazonu`:))si`apoi sti u..:>

  3. Eu
    Aprilie 13, 2009 la 8:12 pm

    Apai frate..peste cateva luni desfunzi carburatoru la scuter..cine stie ce mizerie avea benzina aia:)).Si cum ati scos-o de acolo?

    • yaho0bn
      Aprilie 13, 2009 la 8:16 pm

      Pai a luat un furtun mai vechi , si a dat la cama :)) daca sti ce e aia .
      Si dupa un timp venea din ce in ce mai putina . asa ma mam dus si am inceput sa o tot ridic si sa o las inapoi :)) .
      Deci eu ridicam masina si Silviu baga benzina :)) ,simplu !

  4. Aprilie 13, 2009 la 9:06 pm

    Bravo ma Ema’, beton!

    Io credeam ca tu stii sa scrii.🙂

  5. Teo
    Aprilie 13, 2009 la 9:25 pm

    interesant:)) si eu ma cand jucam la noi urcam intr`un copac:))
    si nu ne mai vedea nimeni e tare:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

