Prima pagină > La scoala ! > Ce inseamna cuvantul GAY ! [engleza]

Ce inseamna cuvantul GAY ! [engleza]

Vineri , in ora de engleza m-am dus la profa la catedra si iam zis :

„Doamna profesoara , stiti ce inseamna cuvantul GAY ?  ; pt. ca am vazut la un prieten pe blog ca a cautat in dictionar ce inseamna ? ”

„Nu mai Ema , ce inseamna ? ”

„Gay = VESEL

Dupa ce am ras putin cu profa si cu colegii din prima banca s-a pus profa pe dictionar si a cautat si ea :)) , ca sa vezi ! gay = vesel :)) .

Deci am ras in ora accea ca un idiot :-j .

Aaa… inca o intrebare !

Esti GAY ? :))

Categorii:La scoala ! Etichete:, , , , ,
  1. Diana
    Aprilie 13, 2009 la 8:32 pm

    ioooi:))pacat ca n`am fost:)) ce ciuda mi..da`chiar aia inseamna?:))

  2. yaho0bn
    Aprilie 13, 2009 la 8:33 pm

    Pai s-a uitat in dictionar si asa era ! am vazut si eu🙂

  3. Roby
    August 15, 2009 la 9:58 am

    da inseamna si vesel, este folosit totusi sub aceasi forma de scriere si pronuntare si ca termen care defineste un om HOMOSEXUAL !!!

  4. Ianuarie 21, 2010 la 6:40 am

    Mai e pe franceza „gai” … tot vesel inseamna !

  5. Octombrie 25, 2010 la 1:20 am

    lol =))) vai de profa :)))

    • Octombrie 27, 2010 la 11:56 pm

      😀 stiu . dar e adevarat🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

