Prima pagină > La scoala ! > Angajament neterminat !

Angajament neterminat !

😕 tot intr-o ora de engleza profa n-ea zis ca sa facem niste modele de invitatii pentru banchet ! Cum ma stiu in Photo Shop  am zis „Hai ma ca incerc eu sa fac ceva … sa vad daca imi iese ceva .” . I-am zis la profa ca vreau sa fac si a zis ca bine , numai sa fie ceva frumos pt. dat la profesori . OK , asa sa fie !

In ziua aia am avut la idei de numa , dar ieri cand sa ma pun sa le fac singur , nimic ! nu mai stiam nimic😐 ; asa ca am cerut ajutorul unui bun prieten din Iasi . El fiind de treaba mi-a acceptat cerinta si fiind si un baiat bun , s-a si pus pe treaba !

Dupa ce v-a termina am sa va pun aici sa va dati cu parerea si voi🙂 .

Apropo , ca sa nu uit ! Am incercat si eu ceva  cu Andreea [DeeDee :x], dar nee nu imi place cum a iesit . Nu le am aici pe laptop asa ca nu va pot arata🙂 .

Categorii:La scoala ! Etichete:, , ,
  1. Teo
    Aprilie 14, 2009 la 9:48 am

    cine te`a ajutat mai exact sa invitatie pt banchet??…pe mne une mai lasat:-<..sa`ti fie rusine[-(

  2. Teo
    Aprilie 14, 2009 la 9:49 am

    la inivatia8

  3. Aprilie 14, 2009 la 11:47 am

    Sa mor de nu te corectez.

    1.Din „..profa n-ea zis ca sa facem…” in „…profa ne-a zis sa facem…”;

    2.Din „…Dupa ce v-a termina…” in „…Dupa ce va termina…”.

    Trait’-ar blogu’ !🙂

  4. yaho0bn
    Aprilie 14, 2009 la 12:43 pm

    =)))) Bine And~ e graba ,:)
    Teo scuze ,m-am grabit si am uitat toti pasii pe care i-am facut :-< scuze …
    Deci sa stiti ca si Teo m-a ajutat sa fac ceva la invitatie !!

  5. Teo
    Aprilie 15, 2009 la 5:52 pm

    sa`ti fie rushine[-(

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

