Prima pagină > Hobbyuri > Metropolitans !?

Metropolitans !?

Salut ! de curand m-am facut si eu agent de vanzari la Metropolitans. Pana acum am ceva comenzi in valoare de 20RON … pentru a putea comanda si sa mi le aduca acasa trebuie sa am o comanda de minim 100RON . 😕
Daca iti trebuie ceva din Catalog !!!!! lasa un comentariu cu numarul paginii si ce vrei mai exact de pe pagina respectiva ! Deoarece pot sa fie 2 produse pe aceasi pagina ! Pretul !

Nu uita ! numai un comentariu cu pagina si pretul produsului … !
EX. : Pagina 32 ,Lac de unghii Reflex , pret 5.99lei .

Categorii:Hobbyuri Etichete:, , , , ,
  1. dan
    aprilie 25, 2009 la 7:40 pm

    pag 573 , pix cu parfum si pag 573 potcoava de cal mersi !

  2. yaho0bn
    aprilie 25, 2009 la 8:12 pm

    Mno hai ma nu face misto ! 😐 e pe bune !

  3. rafaelo
    aprilie 26, 2009 la 10:31 am

    Mai bine iti mai iei tu un parfum si se face un milion.

    • yaho0bn
      aprilie 27, 2009 la 4:21 pm

      Pai eu zic ca is oferte foate bune acolo ! 🙂
      La 35 RON un set de parfum si spray :-j …

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu